Jobbannons: Virtuell Assistent med erfarenhet av WordPress, Lyyti, Mailchimp och Content Creation
Är du en självständig och driven virtuell assistent med minst 3 års erfarenhet? Vi söker nu dig som kan hjälpa oss med administration.
Dina ansvarsområden kommer att inkludera:
-Hantering och uppdatering av vår WordPress-webbplats.
-Administrering av evenemang och anmälningar i eventsystemet Lyyti.
-Skapa och skicka ut nyhetsbrev via Mailchimp.
-Skapande och planering av innehåll för våra sociala mediekanaler.
-Fakturering
-Övrig administration som kan uppstå
Kvalifikationer:
-Minst 3 års erfarenhet som virtuell assistent.
-Erfarenhet och kunskaper i WordPress
-Gärna erfarenheter av Lyyti och Mailchimp eller liknande system för snabb upplärning.
-Goda kunskaper i content creation och digital marknadsföring.
-Vana av att skriva texter och bildhantering.
-Självständig, snabb, noggrann och strukturerad. Har öga för detaljer.
Omfattning:
Ca 6-8/timmar /veckan
Låter detta som du? Skicka in din ansökan idag till info@businesswomen.se och märk mailet med ”virtuell assistent” i ämnesraden. Skriv gärna med ditt arvode. Sista ansökningsdag är 20 september men vi intervjuar löpande och start så snart som möjligt.
Business Women Sverige är en karriär- och entreprenörscommunity med ca 12000 medlemmar. Vi gör event, har mentorskapsprogram, VD-nätverk, medlemsklubbar, utbildningar och workshops för dig som vill växla upp eller växla om i karriären eller ditt företagande.
Ser fram emot att höra från dig!